poniedziałek, 14 marca 2011

Collage box

Nareszcie dotarlo do mnie dlugo oczekiwane collage box organizowane przez Lawendule
At last Collage box organised by Lawendula

Zgodnie z instrukcjami moglam wyjac z pudelka 12 przedmiotow i w to miejsce wlozyc 12 z moich zasobow:
At last Collage box organised by Lawendula arrived to me:)
Following instructions I could take 12 snippets and add the same number of snippets from me.


Oto co wyjelam z pudelka;to co od razu wpadlo mi w oko:)
This is what I took;It`s what I like most from first view:)
Oto co wlozylam;
This is what I put in;
Teraz mam wykonac moja prace wlasnie z tych 12-stu rzeczy,ktore wyjelam.
Mam nadzieje,ze uda mi sie to zrobic w miare szybko.
 Now I have to make collage or other artwork using my 12 pieces.
Hopefully I`ll manage to do soon.
Thank you Lawendula for possibility to take part!

2 komentarze:

  1. Thank you for blogging about it!
    Stunning stuff you put out/in! :)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank You for creating great fun for Us!xx

    OdpowiedzUsuń